Jag,Lovisa,Julia,Melker ;)

Hej bloggisar just nu gör jag inget specielt men kan säga lite om dag en :)
Först så aha gick jag upp åt frukost sen så fixa jag mej och så sen komme Felle (Felicia) vi fick skjuss til skolan av farmor :) sen så hade vi hanledartid jag som började 9.15 set stank rå fisk där inne blandat med kötbullar ?? ;Ö sen så hade vi svenska  vi kollade på någon film på engelska när det är svenska ?? men treåktråktråk sen så hade vi lunch hamburgare och klyftpotatis rätt så nice ;) vi hade matte sista letionen vi var i ett klassrum som vi fick bästemmda platser i faaaan jag fick sitta brevid Muhammed världens idiot och tafsare på typ alla tjejer men jag och Moa.J satte oss vid två andra bord och det var kletigt tugummi under min bänk ucha bucha och Moa.P råka komma åt papperskorgen så alla banan ska fall ut hihi roligt var det men sen slutade vi för dan då gick jag Julia och Lovisa till Gården köpte fanta man fick köpa det bara idag men sen gick vi o hämta hennes kussin Melker han ära bara två år gammal och från dagis åkte vi buss till Lovisas mamma. vi åt och bakade maränger mums sen så skulle jag hem Julias mamma sjkussa hem mej snällt Tina. just nu är jag bara hemma och njuter av data (nörd) aja nu måste jag nörda lite ´hejsvejgamelfejs´´  /linnea lind wilhelmsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0